Reklamace a vrácení zboží
Reklamace
Prosíme před reklamací nám pošlete i email na info@ecigarka.cz, abychom případnou reklamaci očekávali.
Záruka se vztahuje pouze na výrobní vady, nikoli na běžné opotřebení. Stejně tak není možné uplatnit záruku v případě nesprávného používání nebo nesprávného skladování.
Při reklamování zboží je nutno rozlišit pojem životnost a výrobní vady. Výrobcem garantovaná životnost při běžném používání je 7-14 dní u clearomizérů a žhavících hlav, běžná životnost kapacity u baterií je 6-12 měsíců, Na ostatní zboží poskytujeme záruku 24 měsíců, pokud není uvedeno jinak.
Reklamaci zboží můžete zaslat na adresu sídla ecigarka.cz, David Pavlásek, Františka Hajdy 1229/8, Ostrava, 700 30. Reklamace bude vyřízena v zákonné lhůtě 30 dnů.
- V případě zaslání poštou doporučujeme zaslání doporučenou formou. K reklamovanému zboží je dobré přiložit popis závady a kopii účtenky.
- Zboží neposílejte na dobírku – v tomto případě nebude zásilka přijata.
- Záruka se nevztahuje na mechanicky poškozené zboží.
- Záruka se nevztahuje na poničení zboží způsobené použitím neoriginálního příslušenství, např. baterií nebo nabíječkou.
Vrácení zboží
Při nákupu online je možné odstoupit od kupní smlouvy ve lhůtě 14-ti dnů a zboží vrátit bez udání důvodů.
V případě elektronických cigaret, náplní a příslušenství, které se prodávají v uzavřeném obalu, bohužel není možné vrátit zboží, které bylo z obalu vyjmuto nebo použito, a to z hygienických důvodů - dle ustanovení § 1837 občanského zákoníku.